لحظه جایی برای گفتن

خرید بک لینک
برای نقد موضوعی باید ابعاد آن نقد مشخص شود دراین خصوص سعی می کنم که مطلبت رو نقد کنم و نه بیشتر و اگر حرفی و یا ...گفته میشه (نوشته میشه)فقط وفقط در باره همین مطلبه.متانت و ادب خاصی رو به کاربردی مثلا اسم افراد رو با کلمه آقا به کاربردی مورد بعدی که برام جالب بود با نوشتن جمله شخص متعالی به نظر می رسه میخواستی برای اینکه مخاطبت درگیر حواشی دینی نشه نوشتی به "عنوان یک شخص متعالی" من میگم یه جور معذوریت برای مخاطبت ایجاد کردی که حتما باید فک کنه و اینکه تعصبی حرفتو رد یا قبول نکنه این قسمتش خیلی عالی بود.قسمتی هم که نوشتی همون جا آقای ازغدی میگفتن هم یجوری آدم فک میکنه که زمان فتح خیبر این حرفو زده.اما سوالت جالب بود اینکه نوشتی اصالت رو به کدوم میدیم اصالت خیلی کلمه قشنگ و مناسبی هست بجای اولویت ویا تقدم تاخراینکه نوشتی هردو مهم کدوم یک مهم تر؟ از طفره رفتن مخاطبت جلوگیری می کنی واین بازم خودش یه نوع هوشمندی هست که دنبال جواب مخصی هستی.عکسایی که گذاشتی هم جالبن ولی چرا مرد؟ بنظرم تو که انقد زیرکی بخرج دادی تو متنت کاش یه عکس بی طرف تر هم می ذاشتی که پستت رو وزین تر می کرد.البته لحظه جایی برای گفتن ...

ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 21:30

بابا لنگ دراز، مامان لنگ دراز یا دوستان غریب...این روزا زیاد یاد کارتن خاطره انگیز دوران کودکیم میفتم...بابالنگ درازجودی ابوت، که عاشق بابا بود و با قلمی اکنده از احساس برای بابا می نوشت...بابالنگ دراز به جودی فرصت تحصیل میداد و جودی رو دانشگاه فرستاد... جایی که جودی روزهایی بهتری داشت و موفقیت های شیرینی رو تجربه میکرد...من اما بابا، مامان یا شاید دوستان غریبی دارم که هدیه هایشان پیوسته مرا شاد و سر زنده نگه میدارد..آنها که بعد از خدا جانی دوباره به من می بخشند، نفس هایی برای زندگی کردن، برای شاد بودن، برای دیدن زیبایی های زندگی ،دیدن طبیعت، دیدن لبخند پدر و مادر و تمام موفقیت های فردی و فرصتی برای عاشق شدن.من اما به آدرس هیچ یک نامه نفرستاده ام... و امشب اینجا برای تک تک شان می نویسم:دوستتان دارم و قلب کوچکم هر لحظه و هر روز با مهربانی شما می تپد...پ.ن : دلنوشته ای از پرستو به تمام دوستان غریبش...بدون لینک کپی نکنید لحظه جایی برای گفتن ...

ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال می‌کنید

برچسب: بابا لنگ دراز,بابا لنگ دراز بدون سانسور,بابا لنگ دراز عزیزم,بابا لنگ دراز عزیز,بابا لنگ دراز جین وبستر,بابا لنگ دراز قسمت آخر بدون سانسور,بابا لنگ دراز دانلود,بابا لنگ دراز قسمت آخر,بابا لنگ دراز عزیزم تمام دلخوشی,بابا لنگ دراز قسمت اول, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 21:30

شرایط امروزی زندگی ما به گونهای است که میتوان گفت تفکر نقادانه از پیشنیازهای رشد، موفقیت، رقابت و بقاء محسوب میشود. برخی از کاربردهای تفکر نقادانه به شرح زیر است:چگونه سوالات بهتری بپرسیم و پاسخهای بهتری مطرح کنیم.چگونه مستدلتر و عمیقتر فکر کنیم، حرف بزنیم و بنویسیم؟چگونه شباهتها و تفاوت بین ایدهها و حرفها و تحلیلهای مختلف را ببینیم و ارزیابی کنیم؟چگونه میزان محکم بودن و نیز خطاهای احتمالی استدلالهای مختلف را ارزیابی کنیم؟چگونه مسائل و مشکلات را به شکل نظاممند و سیستماتیک تعریف و تحلیل کنیم؟در میان انبوه رسانههایی که امروزه – تقریباً بدون استثناء – منافع و بقای خود را در اولویت قرار میدهند، چگونه میتوانیم اطلاعاتی مفید، ارزشمند و با حداقل سوگیری به دست بیاوریم؟چگونه دانستهها و باورها و شناختمان از جهان را پالایش کنیم و از تعصب و تنگ نظری و پیشداوری فاصله بگیریم؟چگونه شفافتر فکر کنیم و حرفها و نظرها و استدلالهایمان را به شیوهای شفافتر و متقاعدکنندهتر به دیگران منتقل کنیم؟چگونه از نگاه فردی دیگر و با چارچوب نگرشی متفاوت، به مسائل نگاه کنیم تا از این لحظه جایی برای گفتن ...

ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: سه شنبه 18 آبان 1395 ساعت: 21:29

من شدم دخترکوجیک خونه و قرعه به اسم من افتاد ... اینکه بین من و راضیه من موندم...بین من و خیلیهای دیگه من شدم خانم تو...و تو... اینکه تو شدی این شازده ما...همش تصادف بود..آره میگذرم از چیزایی که برام حسرت دنیایی هستن...میگذرم...میگذرم چون همش یه تصادف بود...یه تصادف که فقط خواست خدا بود برای من و تو... خیلی چیزا رو از من و تو به یغما برد و بعدش دستامونو تو دست هم گذاشت...از این به بعد که دیدمت یادم میاد که همش از یه تصادف بودو تو همیشه همون خوب من بودی و هستیاز این به بعد که دیدمت دلم نمی لرزه دستاتو فشار بدم....تو همیشه همون خوب من بودی و می مونی... همه چیز فقط یه ت لحظه جایی برای گفتن ...

ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: يکشنبه 16 آبان 1395 ساعت: 7:51

چقدر سخته من باشم و جای خالی تو...

اصلا فکرش را هم نمی کردم.. اما همین یه ساعت سکوتت..

خیلی سخته... فکرش را هم که میکنم چشمام می بارن... انگار این بارون اخر شبی برنامه هرشب چشای منن

اصلا فکرش هم دنیامو می لرزونه... یه روزی من باشم و جای خالی تو... خدا نکند

لحظه جایی برای گفتن ...

ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال می‌کنید

برچسب: جای خالی تو را,جای خالی تو,جای خالی تو شعله کشیده,جاي خالي تو را,جای خالی تو پویا بیاتی,جای خالی تو داره همه دنیامو,جای خالی تو گریه آوره,جای خالی تو اینجا کنارم,جای خالی تو از پویا بیاتی,جای تو خالی آبجیز, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: يکشنبه 16 آبان 1395 ساعت: 7:51

ای بر پدرت دنیا

عجب برتو گردش روزگار

معشوقه ما رامفلوكه كردی،

تنها سپیدی این روزهایش همان پالتوی دبیرستانش است وبس،

تنها درخشش همان چشمانش هست ومنتها درعكس،

پ.ن میون این همه آدم تو چرا باید معتاد بشی؟!

پ.ن2نقاشی، جیغ، فریاد،هوار داد اینهارا بكش سر اطرافت نه سیگار

لحظه جایی برای گفتن ...

ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال می‌کنید

برچسب: یارب تو کلید صبح,یا رب تو چنان کن,یارب تو زمانه را دلیلی بفرست,یا رب تو شب مهتابی,یا رب تو کریمی,یارب منم جویان تو,یا رب نظر تو برنگردد,یا رب تقبل توبتنا,یا رب تقبل توبتنا دانلود,یا رب تقبل توبتنا الله, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: يکشنبه 16 آبان 1395 ساعت: 7:50

امروز با دیدن یه صحنه یاد صحبتی افتادم که چند سال پیش شنیدم ،آقای رحیم پور ازغدی از مولا علی( به عنوان یه فرد متعالی ) بیان میکرد:پس از اینکه مولا علی در قلعه خیبر رو از جا کند ازشون می پرسن چطوری توان این کار رو داشتین و مولا جواب میدن: من این کار رو با نیروی روحم انجام دادم نه جسممو همونجا اقای ازغدی میگفتن که روح بزرگ جسم ضعیف رو هم به دنبال خودش میکشه... امروز ما اصالت رو به کدوم میدیم؟؟ هر دو مهم اما کدوم مهم تر؟؟؟ لحظه جایی برای گفتن ...

ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 16 آبان 1395 ساعت: 7:50

شاید

این خودش بی مسئولتی باشد

كه عشق به كسی را باخودش در میان گذاشت،

دانستن مسئولیت می آورد،

وقتی كسی را مسئول می كنیم با آگاه كردنش

احتمالا خودمان نمی توانیم مسئولیت ان حس را به تنهایی تحمل كنیم.

لحظه جایی برای گفتن ...

ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: يکشنبه 16 آبان 1395 ساعت: 7:50

کفشِ چرمی ـ چتر ـ فروردین ـ خیابانِ شلوغیک شب بارانی غمگین خیابانِ شلوغمیرود تنهای تنها، باز هم میبینمشباز هم رد میشود از این خیابانِ شلوغاشک و باران با هم از روی نگاهش میچکنداو سرش را میبرد پایین… خیابانِ شلوغعابران مانند باران در زمین گم میشونداو فقط میماند و چندین خیابانِ شلوغاو فقط میماند و دنیایی از دلواپسیبا غمی بر شانهاش ـ سنگین… خیابان شلوغ…ناودانها، چشمکِ خطدار ماشینهای مستخطکشی، بارانِ آهنگین، خیابانِ شلوغ…او نمیفهمد نمیفهمد فقط رد میشودبا همان انگیزهی دیرین… خیابان شلوغکفش چرمی روبهروی کفش چرمی ایس لحظه جایی برای گفتن ...

ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال می‌کنید

برچسب: ای همه هستی زتو پیدا شده,ای همه هستی تو تفسیر عشق,ای همه هستی زتو پیدا شده محمد اصفهانی,ای همه هستی من,ای همه هستی ز تو,ای همه هستی من زان تو,ای همه هستی اصفهانی,ای همه هستی زتو پیدا شده گنجور,ای همه هستی زتو پیدا شده دانلود,ای همه هستی زتو پیدا شده اصفهانی, نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 11:59

رسیده ام به تمام خواسته هایم

كمی مرور كردم خودم را!

تو نیستی،

یعنی تورا نخواسته ام؟!

من كه همیشه مرورت می كنم،

من كه همیشه تجدیدت می كنم؟!

هنوز هم دیر نشده،

رسیده های قبلی هم براساس قانون سوخت سوز هست

نكند وقتی بیایی كه

می ترسم ای استوایی ترین

بیایی

ونوبر نباشی

لحظه جایی برای گفتن ...

ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 11:59

صفحه بندی